.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات شکایات مردم از آزمون استخدامی 91
خبر دیگر از نهاد کتابخانه ها این که، دومين دوره مسابقه خاطره نويسي كتابداران و اعضاي كتابخانه هاي عمومي كشور برگزار مي شود.

دبیر کمیته بررسی شکایات آزمون سال 91 نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: نخستین جلسه بررسی شکایات با حضور نماینده سازمان بازرسی کل کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین، دبیرکمیته بررسی شکایات آزمون سال 91 نهاد کتابخانه های عمومی کشور در یادداشتی از تشکیل نخستین جلسه بررسی شکایات در روز دوشنبه 29دی با حضور نماینده سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.

امین متولیان عنوان کرد: «مهلت ثبت‏ شکایت از آزمون استخدامی سال1391 ‌روز دوشنبه‌ 22 دی‌ماه به پایان رسید و 1208 نفر شکایت خود را در سامانه ویژه این امر ثبت و درج کردند. طبق آمارهای کلی‌‌و اولیه استخراج شده از سامانه، استان گیلان کمترین تعداد شکایت (4 نفر) و استان های آذربایجان شرقی و اصفهان بیشترین تعداد شاکیان و معترضان (109نفر) را دارند.»

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: «2/32 درصد از معترضان‌، به نتیجه آزمون علمی اعتراض کرده اند؛ 2/2 درصد اعلام کرده اند در آزمون پذیرفته شده اما به مصاحبه دعوت نشده اند؛ 7/7 درصد گفته اند که پس از مصاحبه به دلیل تغییر شرایط آزمون بکارگیری نشده اند و 1/49 درصد از شاکیان آزمون اعلام کرده اند که به مصاحبه دعوت شده اما به کار گرفته نشده اند؛ 8/8 درصد نیز گزینه سایر موارد را انتخاب کرده اند.»

بنابراین گزارش، خبر دیگر از نهاد کتابخانه ها این که، دومين دوره مسابقه خاطره نويسي كتابداران و اعضاي كتابخانه هاي عمومي كشور برگزار مي شود.

اداره كل امور فرهنگي نهاد دومين دوره مسابقه خاطره نويسي مخصوص كتابداران و اعضاي كتابخانه هاي عمومي كشور را با اهدافي چون تقويت قدرت نگارش، شناسايي و پرورش استعداد نويسندگي، استفاده از آثار فاخر در توليد فيلم نامه و ساير محصولات فرهنگي و... برگزار می کند.

«كتابداران، كودكان و نخستين تجربه هاي برخورد با كودك، انديشمندان و نويسندگان در كتابخانه، كتابدار به عنوان مشاور امين، ارزشمندترين تجربه كاري، كتابداران و خيرين كتابخانه ساز، اهداي كتاب، كتابداران و جايگاه شغلي؛ اجتماعي؛ آموزشي، كتابداران و دنياي مجازي، كتابدار و خانواده، اعضاء كتابخانه، نخستين تجربه حضور، وقايع و اتفاقات جالب، دوستان كتابخانه و من و كتابدار» موضوعات دومين دوره مسابقه خاطره نويسي كتابداران و اعضاي كتابخانه هاي عمومي كشور است.

متقاضيان شركت در اين مسابقه مي بايست آثار خود را در تا 22 بهمن 93 به ادارات شهرستان و يا اداره كل امور فرهنگي نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور از طريق مراجعه حضوري و يا از طريق نشانی پست الكترونيكي khatereh@iranpl.ir ارسال كنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.